JSM 2000 - 2001 TIEDOTE 1

Seurajoukkueiden SM-kilpailuun tällä kaudella osallistuu kaikkiaan 149 joukkuetta. Mestaruussarjassa pelaa 10 joukkuetta, I divisioonassa 23 joukkuetta kolmessa lohkossa, II divisioonassa 54 joukkuetta yhdeksässä lohkossa sekä III divisioonassa 62 joukkuetta 11 lohkossa

I divisioonassa KSY on luopunut sarjapaikastaan. Tämän seurauksena ko. lohkosta putoaa ainoastaan yksi joukkue II divisioonaan. Akaan Shakki on saanut Toijalan SK:n paikan (ToijSK ja Viialan SK ovat yhdistyneet). II divisioonassa VantS luopui sarjapaikastaan ja se annettiin Remille, koska VantS:n kärkipelaajista valtaosa liittyi tähän kerhoon.

Mestaruussarjassa 10.-11.3. 2001 pelataan yhteiskierros Helsingissä SKSL:n järjestämänä. Joukkueilta peritään tapahtuman aiheuttamat suoranaiset kulut.

Tulosten vastaanottamista ja tiedottamista hoitaa Markku Kokkila, Maamiehentie 10, 01630 Vantaa, puh 09-8555766, fax 09-85493066. Tulosilmoituslomakkeet lähetetään em. osoitteeseen joko postitse tai faxilla. Tulosilmoituksen voi antaa myös sähköpostilla osoitteeseen smliiga@shakki.net. Sähköposti-ilmoituksen on sisällettävä tulosilmoituslomakkeen tiedot

Paperimuotoiset tulostiedotteet yhdyshenkilöille lähetetään postin e-kirjepalvelua käyttäen. Palvelussa olevien rajoitusten johdosta (max. pituus 6 sivua) tiedotteet eivät välttämättä kata kaikkia sarjatasoja, mutta luonnollisesti kukin yhdyshenkilö saa kaiken omaa joukkuettaan ja ko. sarjatasoa koskevan materiaalin.

Tulospalvelu toimii myös www-muodossa. Sieltä tulokset ovat aina nopeammin saatavissa kuin postitse. Jos pidät verkkotiedottamista itsellesi riittävänä, niin ilmoita siitä kilpailun johtajalle em. osoitteeseen, näin liitto säästää kustannuksia. Verkkotiedotteen vastaanottajille lähetetään erillinen sähköpostiviesti, jossa kerrotaan sarjakierroksen tulosten valmistumisesta.

Mestaruussarjan ja I divisioonan pelipöytäkirjat lähetetään välittömästi (siis viimeistään maanantaina) osoitteeseen Jorma Kekki, Pyhäjärvenkatu 7 as 3-202, 33200 Tampere.

Markku Kokkila

kilpailun johtaja